Najam (leasing) informatičke opreme
PREDNOSTI KOJE PRUŽAMO
- Nema ograničene količine
- Informatička oprema je nova s trenutno najnovijim tehnologijama
- Sva informatička oprema uključuje jamstvo (garancija)
- Nema ograničenih modela opreme
- U potpunosti se prilagođavamo Vašim zahtjevima i potrebama
- Izrade specijalnih konfiguracija IT opreme
- Između ostalog, nudimo i televizore, bijelu tehniku...
- Besplatan konzalting i pomoć oko odabira informatičke opreme koja najbolje odgovara vašim potrebama
**FINANCIJSKI PARTNERI
U suradnji sa GRENKE Hrvatska d.o.o. u mogućnosti smo isporučiti informatičku opremu, a koju financira GRENKE Hrvatska d.o.o., već od nabavne vrijednosti od 4.000 HRK na više.
GRENKE Hrvatska d.o.o. je dio Njemačkog koncerna koji je prisutan u preko 30 zemalja svijeta, a od 2014. i u Hrvatskoj.
GRENKE drži vodeći položaj u području Small-Ticket-IT-Leasinga na europskom tržištu.
Više možete pročitati na www.grenke.hr
*IZDVAJAMO NEKOLIKO POGODNOSTI:
• Financiranje opreme niske vrijednosti
• Brza obrada i bez dodatne dokumentacije (odobrenje financiranja do 25.000,00€ u roku od 24H i isporuka opreme isti dan po potpisanom ugovoru, iznosi od 50.000,00€ u roku od 3-5 dana)
• Fleksibilnost
• Instrumenti osiguranja: zadužnica
(zadužnica nije potrebna za škole i fakultete gdje je vrijednost opreme do 30.000,00€)
• Nije potrebno osiguranje predmeta najma
• Bez učešća
• Nema promjene u uvjetima financiranja, bez valutne klauzule, fiksno u HRK
• Trajanje najma: od 12 do 60 mjeseci (trajanje najma ovisi o bonitetu te nabavnoj vrijednosti opreme)
*NAČIN PLAĆANJA I DOSPIJEĆA OBVEZE:
Mjesečno plaćanje:
svakog 1. u mjesecu - najamnina se uvećava za 1,5% u apsolutnom iznosu u odnosu na kvartalno plaćanje.
Kvartalno plaćanje:
svakog 1. u kalendarskom kvartalu (1.1., 1.4., 1.7., 1.10.) - nema dodatnog povećanja od 1,5%
*ŠTO POSLIJE ISTEKA NAJMA OPREME?
Oprema se po isteku najma može:
- zamijeniti
- može se nastaviti najam
- može se izvršiti povrat opreme
- postoji mogućnost otkupa opreme, otkupna vrijednost iznosi visinu jedne mjesečne najamnine (ako se najamnina uredno izvršavala)
** TIM PROTECTUS d.o.o. je posrednik, tj., dobavljač i isporučitelj IT opreme. Financijski partneri financiraju IT opremu te klijent ugovor potpisuje s njima
KAKO FUNKCIONIRA CIJELI PROCES?
1 KORAK
U upitu su potrebne informacije koju vrstu informatičke opreme trebate. Npr., ako trebate 10 računala, 10 monitora, 10 Windows licenci...
Na temelju tih informaciju TIM PROTECTUS izrađuje neobvezujuću ponudu za Vas te se ista po potrebi korigira i prilagođava Vama
2 KORAK
Ako se najam ne odobrava, cijeli proces nabave prestaje.
Ako se najam odobri, dobivate na uvid ugovor te zadužnicu koju je potrebno ovjeriti.
3 KORAK
Po potpisivanju ugovora, TIM PROTECTUS isporučuje traženu opremu.
Po preuzimanju opreme, potpisujete zapisnik da ste preuzeli opremu.
Po navedenim potpisanim dokumentima (ugovor o najmu te zapisnik o preuzimanju opreme), počinje teći vaša obveza plaćanja najma prema financijskoj kući.
Slanje upita za najam ne povlači nikakve troškove za sobom.